Van Vecozo ontvingen wij zojuist onderstaande melding: Het is gedurende een aantal uren niet of slecht mogelijk geweest om declaraties in te dienen op onze produktieomgeving. Dit probleem is opgelost en het is nu weer mogelijk om declaraties in te dienen. Zowel via de webservice alsmede handmatig via onze website. Mocht u problemen hebben ondervonden tijdens […]
Van Vecozo ontvingen wij zojuist onderstaande melding:
Het is gedurende een aantal uren niet of slecht mogelijk geweest om declaraties in te dienen op onze produktieomgeving. Dit probleem is opgelost en het is nu weer mogelijk om declaraties in te dienen. Zowel via de webservice alsmede handmatig via onze website.
Mocht u problemen hebben ondervonden tijdens het indienen van declaratiebundels dan kunt u de bundels die geen Vecozo ID hebben alsnog indienen. Dit doet u door via "Declaratie overzicht" te dubbelklikken op de betreffende bundel en dan de knop ‘Declaratiebundel indienen bij Vecozo’ aan te klikken.
Met vriendelijke groet,
Het Onatal Team