Zojuist hebben wij een nieuwe update aan de support-ticket module doorgevoerd. U kunt de reacties op uw support tickets nu een score geven op de volgende 3 gebieden: Deskundigheid: Is uw vraag inhoudelijk goed behandeld? Vriendelijkheid: Heeft u een vriendelijk en behulpzaam antwoord gekregen? Snelheid: Is uw support ticket snel genoeg behandeld? Uw scores n.a.v. […]
Zojuist hebben wij een nieuwe update aan de support-ticket module doorgevoerd.
U kunt de reacties op uw support tickets nu een score geven op de volgende 3 gebieden:
- Deskundigheid: Is uw vraag inhoudelijk goed behandeld?
- Vriendelijkheid: Heeft u een vriendelijk en behulpzaam antwoord gekregen?
- Snelheid: Is uw support ticket snel genoeg behandeld?
Uw scores n.a.v. onze reacties zullen gebruikt worden om onze ondersteunening verder te verbeteren.
Ten slotte kunt u aangeven of uw vraag mbv onze laatste reactie beantwoord is, of dat u verdere toelichting wenst.
- Is uw vraag beantwoord, dan wordt uw ticket gearchiveerd. Met deze veelgevraagde functionaliteit houd u zelf de controle over uw ingediende tickets.
- Is uw vraag nog niet beantwoord? Stuur dan een reactie zodat wij ons antwoord verder kunnen toelichten.
Wij hopen met deze update onze ondersteuning verder te kunnen verbeteren, en wij zien uw reacties mbt deze update graag tegemoet!
Met vriendelijke groet,
MicroWare Automatisering