Toegang tot Onatal is voor het merendeel van de verloskundigen in Nederland van ongekend belang. Dit beseffen wij als geen ander. Om te garanderen dat gebruikers altijd bij hun gegevens kunnen hebben wij in juli 2012 de Onatal 24/7 Spoed dienst geintroduceerd.

Bereikbaarheid Onatal: Onze hoogste prioriteit


De beschikbaarheid van onze dienst heeft onze allerhoogste prioriteit, als verloskundige is toegang tot Onatal noodzakelijk. Daarom kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereiken voor spoedgevallen.

Hoe werkt het?

Wij hebben een speciale website ingericht die volledig los van onze andere diensten draait en altijd beschikbaar is. De site is te vinden op http://status.onatal.nl. Hier kunt u 24/7 de status bekijken van al onze diensten zoals de Onatal applicatie zelf, Onatal Telecom, Onatal Ultra DICOM en meer.

Hoe plaats ik een spoed-melding?

Op http://status.onatal.nl vindt u een knop ‘Probleem melden’. Zodra u deze aanklikt kunt u uw praktijknummer en spoed-code invullen om een melding te plaatsen. Deze 2 codes vindt u door in Onatal in te loggen en via het menu ‘Begin’ te klikken op ’24/7 Spoed ondersteuning’. Bereidt u dus goed voor door deze codes te controleren en op te schrijven voor het geval u deze in de toekomst nodig heeft. Zorg ook dat al uw collega’s deze codes op zak hebben.

Wat gebeurt er met mijn spoedmelding?

Zodra uw spoedmelding is ingediend zullen wij geautomatiseerd ons team van technici oproepen en uw melding aan hen doorgeven. Op deze manier kunnen ze uw melding direct in behandeling nemen. Verder zal uw melding op de pagina voor anderen zichtbaar zijn, zodat wij iedereen goed kunnen informeren.

Waar kan ik de 24/7 spoed-dienst voor gebruiken?

De dienst is speciaal bedoeld voor alle meldingen die spoedeisend zijn en niet via bijvoorbeeld tickets, e-mail of telefoon behandeld kunnen worden. Bijvoorbeeld wanneer de applicatie onbruikbaar / niet-toegangkelijk is of bij problemen met het ophalen of versturen van echo-metingen via PACS in geval u Onatal Ultra gebruikt.

Voor alle normale vragen mbt gebruik, administratie of andere niet spoedeisende vragen kunt u zoals gebruikelijk het beste gebruik maken van ons ticket-systeem.

Op jouw verloskundige praktijk,
Het Onatal Team