Toegang tot Onatal is voor het merendeel van de verloskundigen in Nederland van ongekend belang. Dit beseffen wij als geen ander. Om te garanderen dat gebruikers altijd bij hun gegevens kunnen introduceren wij de Onatal 24/7 Spoed dienst. Deze dienst is per direct beschikbaar voor alle Onatal gebruikers.
Bereikbaarheid Onatal: Onze hoogste prioriteit
De beschikbaarheid van onze dienst heeft onze allerhoogste prioriteit, als verloskundige is toegang tot Onatal noodzakelijk. Om deze reden hebben wij recent een nieuw datacentrum in gebruik genomen.
Om hier nog een schepje bovenop te doen kun je ons voortaan 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereiken voor spoed-gevallen.
Hoe werkt het?
Wij hebben een speciale website ingericht die volledig los van onze andere diensten draait en altijd beschikbaar is. De site is te vinden op http://status.onatal.nl. Hier kun je 24/7 de status bekijken van al onze diensten zoals de Onatal applicatie zelf, Onatal Telecom, Onatal Ultra DICOM en meer.
Hoe plaats ik een spoed-melding?
Op http://status.onatal.nl vindt je een knop ‘Probleem melden’. Zodra je deze aanklikt kun je je praktijk nummer en spoed-code invullen om een melding te plaatsen. Deze 2 codes vind je door in Onatal in te loggen en via het menu ‘Begin’ te klikken op ’24/7 Spoed meldingen’. Bereid je dus goed voor door deze codes te controleren en op te schrijven voor het geval je deze in de toekomst nodig hebt. Zorg ook dat al je collega’s deze codes op zak hebben.
Wat gebeurt er met mijn spoed-melding?
Zodra je spoed-melding is ingediend zullen wij geautomatiseerd ons team van technici oproepen en uw melding aan hen doorgeven. Op deze manier kunnen ze uw melding direct in behandeling nemen. Verder zal uw melding op de pagina voor anderen zichtbaar zijn, zodat wij iedereen goed kunnen informeren.
Waar kan ik de 24/7 spoed-dienst voor gebruiken?
De dienst is speciaal bedoeld voor alle meldingen die spoed-eisend zijn en niet via bijvoorbeeld tickets, e-mail of telefoon behandeld kunnen worden. U heeft hiermee directe toegang tot al onze technici.
Voor alle normale vragen mbt gebruik, administratie of andere niet spoed-eisende vragen kunt u zoals gebruikelijk het beste gebruik maken van ons ticket-systeem.
Geef jouw mening
Wij hopen met deze vernieuwende dienst verloskundig Nederland nog beter van dienst te kunnen zijn.
Maar wat denk jij? Zijn er nog andere stappen die wij voor jullie kunnen ondernemen ten aanzien van beschikbaarheid? Of bied de Onatal 24/7 Spoed dienst, in combinatie met ons nieuwe datacentrum de meest optimale beschikbaarheid voor jouw verloskundige praktijk? Laat het ons alsjeblieft weten via de reacties hieronder. Wij kijken uit naar jouw mening!
Op jouw verloskundige praktijk,
Het Onatal Team
Fijn dat jullie zo inspringen op de noodsituaties en elke verbetering hierin is welkom.
Ga zo door!
grt
Hethy Krijnen,verloskundigcentrum te Breda
Verloskundig Centrum Breda